Kategorie: Wszystkie | Mix
RSS
czwartek, 30 października 2008
Przystojniejsza czesc duetu producenckiego The Neptunes, muzyk, raper, autor tekstow, spiewajaca czesc funkowo-rockowej grupy N.E.R.D,  a do tego jeden z najlepiej ubranych amerykanskich artystow.
Wlasciciel niepowtarzalnego stylu. Bez wzgledu co nosi i gdzie zawsze wyglada swietnie. W za duzych jeansach i rozcignietym swetrze, czy w smokingu. I nawet w wielkim futrze, co wydawalo mi sie tak niemeskie, a tu prosze. Mozna. Pewno to kwestia osobowosci i luzu jaki Pharell prezentuje, plus jego orginalna uroda. Wszystko to daje niesamowity efekt i juz wiemy kto najlepiej mixuje i to nie tylko muzyke.








Pozdrawiam Monika
10:56, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »
środa, 29 października 2008
Nikt nie zna jego nazwiska, nikt nie wiedzial twarzy. Za to jego graffiti zna caly swiat. Banksy znowu zaatakowal, tym razem w Londynie. Jedna ze scian budynku przy Poczcie Glownej.  Bylam widzialam i utrwalilam. A wiecej jego prac znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam Monika
 
21:38, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »
środa, 22 października 2008

Krolowa disco lat 70tych i 80tych, modelka, aktorka, bywalczyni Studio 54, muza Andy Warhol'a.  Ikona mody, jej meski wizerunek, z krotkimi kwadratowo przycietymi wlosami na trwale wpisal sie do popkultury, jak jej kontrowersyjne zachowanie i awantury w czasie wywiadow. 

Po 19 latach milczenia powraca z nowa plyta Hurricane. 



Pozdrawiam Monika
23:30, bimbo79 , Mix
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 20 października 2008
Zobaczmy teraz jak gwiazdy, prezentuja LBD na czerwonymym dywaniem. Liczba wariantow Malej Czarnej jest prawie nieograniczona. Zobaczcie sami.






I ktora lepsza, trudno zadecydowac. Moim zdaniem wszystkie wygladaja powalajaco. 
Pozdrawiam Monika

22:26, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 19 października 2008

W sierpniu obchodzilismy 125 rocznice urodzin Coco Chanel. Tej ktora zrewolucjonizowala mode i ktorej zawdzieczamy m.in Mala Czarna (i nie pisze tu o kawie).

Zawsze modna, esencja elegancji przezywa w tym sezonie swoja metamorfoze.  W niesamowitych ksztaltach i z przeroznych materialow. 

Coco moze byc dumna.


Balenciaga

Lanvin

Prada

Proenza Schouler

Bottega Veneta

Karl Lagerfeld

Anna Sui
Zdjecia dzieki:Style.com
Pozdrawiam Monika
13:47, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2