Kategorie: Wszystkie | Mix
RSS
czwartek, 23 sierpnia 2007

Oszalalam na punkcie butow, te cudenka pochodza z najnowszej kolekcji Prady na jesien-zime 07/08. Fantastycznie zaprojektowany obcas, sprawia ze caly but wyglada bardzo drapieznie jak lakierowany pazur. Wystepuja w roznych wariantch i kolorach, ze skory lub satyny, z duzym kamieniem z przodu lub klamra, albo kokarda, lakierowane lub nie. Prada laczy je z podkolanowko-getrami (siegaja od kostki do kolana, z ang. footless socks), ktore to maja chronic nas przed jesiennym zimnem.

Prawdziwym wyzwaniem jest umiejetnosc chodzenia w tych cudenkach, sama probowalam i przyznam ze wymaga to kilku godzin praktyki.

Jesli chcecie posiasc orginalna ich wersje musicie wydac £270, ale jesli zadowoli was podrobka od Zary, wydacie jedynie £69.

Pozdrawiam

Monika

23:45, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »

No I znowu bedzie o Kate Moss, tym razem ta niewiele mowiaca modelka podpisala kontrakt z firma Cotty. Juz wkrotce na rynku pojawia sie perfumy ulubienicy angielskich brukowcow. 'Nie moge sie doczekac'. J

23:39, bimbo79 , Mix
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 07 sierpnia 2007

No I nie trzeba bylo dlugo czekac, mamy kolejna kolekcje zaprojektowana przez celebrytie. Tym razem do grona projektantow dolaczyla Sienna Miller, ktora razem ze swoja siostra Sawannah wymyslily kolekcje o nazwie twenty8twelve (urodziny Sienny).

Sawannah nie jest debiutantka jestli chodzi o projerkowanie, jako absolwentka St. Martins  pracowala juz dla McQueena, Matthew Williamsona i Betty Jackson. Latwo sie wiec domyslic ze to ona byla odpowiedzialna za projektowanie kolekcji, rola Sienny jest natomiast odpowiednie jej promowanie I prezentowanie na sobie.

W Jesiennej kolekcji znalezc mozna wszystko poczawszy od jeansow (oczywiste), sweterkow, sukienek, marynarek, kortke skorzana, na t-shirtach konczac.Ceny oscyluja od £45 za T-shirt, £145 za jedwabna sukienke, po najdrozszy w kolekcji plaszcz £355.

Kolekcja wydaje sie bardzo klasyczna, prosta, w stonowanych kolorach, dostepna bedzie w ekskluzywnych butikach w Nowym Yorku, LA I Kanadzie. We wrzesniu dziewczyny planuja tez otwarcie wlasnego butiku sprzedajacego kolekcje, w Notting Hill w Londynie.

 

Jak dla mnie kolekcja wyglada dosc obiecujaco, i mam nadzieje ze nie bedzie to kolejna nudna celebrety-line, ktorej tak naprawde nikt nie potrzebuje.

Pozdrawiam Monika

15:45, bimbo79
Link Dodaj komentarz »